Stichting Moedershart

“Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en ik zal u rust geven.” Mattheüs 11:28

Visie & Missie

Visie

Wij willen onze doelgroepen helpen te connecten en te participeren in de maatschappij. Het hoeft allemaal niet op eigen kracht als daar de kracht en kennis niet voor is. Het hoeft allemaal niet alleen. We doen het samen.

Missie

Iedereen mag er wezen dus wordt er gestreefd naar een gezondere sociaal leven. Door activiteiten te organiseren wordt er stap voor stap vooruitgang geboekt. Dat betekent bijvoorbeeld voor alleenstaande moeders dat zij een aantal uur hun handen vrij hebben doordat wij een leuke activiteit met hun kinderen ondernemen. Voor ouderen kan het zijn dat we de gezelligheid ergens op zoeken. We dragen bij aan een positiever zelfbeeld en geven handvatten om te kunnen genieten van het leven ondanks de omstandigheden.