Stichting Moedershart

“Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en ik zal u rust geven.” Mattheüs 11:28
Jeanett Gill-Antersijn
voorzitter & oprichter

In 2016 ben ik moeder geworden van Joyell en in 2018 moeder van Kiyora. Samen met mijn man en dochters woon ik in Almere sinds 2016. Kinderen opvoeden en alles eromheen is een constante uitdaging en kan mentaal veel van je eisen. Daarom gaat mijn hart uit naar moeders die dit thuis alleen moeten dragen. Ook gaat mijn hart uit naar ouderen die een heel levensverhaal achter de rug hebben en de dag van vandaag eenzaam zijn. En niet te vergeten onschuldige kinderen die in een negatieve omgeving oproeien terwijl ze onbezorgde kinderjaren horen te hebben. Ik geloof dat God hen allemaal dagelijks opnieuw extra kracht geeft om door te zetten. Ik wil ze dat graag laten inzien met stichting Moedershart.

Ankita Grot

Sandra de Haan