Stichting Moedershart

“Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en ik zal u rust geven.” Mattheüs 11:28

Gratis Juridisch Spreekuur

Vrijwilliger Cindy Koningferander is de oprichtster en eigenaresse van Cindy´s Law & Studies. Zij heeft de masters staatsrecht, bestuursrecht en privaatrecht met goed gevolg afgerond. Cindy heeft degelijke praktijkervaring opgedaan bij advocatenkantoren, het bedrijfsleven en (semi)-overheidsinstanties. Hierdoor kan zij u enerzijds bijstaan bij een mogelijk geschil tussen u en een ander burger en anderzijds daar waar het een probleem met de overheid betreft.

Elke laatste vrijdagavond van de maand kunt u bij haar terecht voor een online spreekuur. Tijdens dit spreekuur kunt u terecht voor eerstelijns advies op uw juridische vragen.

Mw. Mr. Cindy Koningferander